Καμία συγχώνευση σχολείου δε θα πραγματοποιηθεί στην Πετρούπολη, παρά την αρχική εισήγηση της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Γ’ Αθήνας και του Υπουργείου για συγχώνευση τεσσάρων Νηπιαγωγείων στην Πετρούπολη (2ο-12ο και 6ο-7ο).
Με τη δημοσίευση του Φ.Ε.Κ. 4552/20-08-2025 η κυβέρνηση προχωράει για άλλη μια χρονιά σε μια σειρά συγχωνεύσεις σχολείων καθώς και τμημάτων στα σχολεία της χώρας, υλοποιώντας μια πολιτική που θεωρεί ως κόστος τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και την ολόπλευρη μόρφωση των παιδιών και τα θυσιάζει στο όνομα της «εξοικονόμησης» και του «εξορθολογισμού» πόρων.
Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η πρόταση για συγχωνεύσεις σε σχολεία της πόλης μας (2ο-12ο Νηπιαγωγείο και 6ο-7ο Νηπιαγωγείο) η Δημοτική Αρχή μαζί με τον Σύλλογο Π.Ε. Γ’ Αθήνας «Δ. Γληνός», την Ένωση Γονέων και τους Συλλόγους Γονέων της Πετρούπολης αντιδράσαμε πραγματοποιώντας μια σειρά παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις τόσο στην
Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Γ’ Αθήνας όσο και στο Υπουργείο ώστε να μην γίνει καμία συγχώνευση.
Επιπλέον μετά από εισήγηση της Δημοτικής Αρχής πάρθηκε απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο με την οποία εκφραζόταν η διαφωνία του Δήμου Πετρούπολης με τις επιδιωκόμενες συγχωνεύσεις, ενώ εισηγούταν τη μη μεταβολή στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Αυτή η συντονισμένη και επίμονη προσπάθεια και η πίεση που ασκήθηκε από όλες τις πλευρές είχε σαν αποτέλεσμα η κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε καμία συγχώνευση στα σχολεία της πόλης μας.
Αυτή η εξέλιξη αναδεικνύει το γεγονός ότι για να κερδίσουμε και το παραμικρό είναι απαραίτητος ο κοινός αγώνας όλων όσοι εμπλέκονται (εκπαιδευτικοί, γονείς, Δήμος), βάζοντας ως προμετωπίδα τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας και τα δικαιώματα των εργαζομένων.
Φυσικά, έχοντας υπόψη τα μπαράζ συγχωνεύσεων σε άλλες περιοχές και συνολικά την αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, δεν εφησυχάζουμε αλλά συνεχίζουμε την προσπάθεια και τον αγώνα για ένα σύγχρονο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο που θα καλύπτει τις ανάγκες των μαθητών.
Διεκδικούμε να μειωθούν οι μαθητές ανά τμήμα, ώστε να διευκολυνθεί και να αναβαθμιστεί η εκπαιδευτική διαδικασία. Καλούμε το Υπουργείο να προχωρήσει σε διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, με βάση τα πραγματικά κενά των σχολείων και να καλύψει τις ανάγκες παράλληλης στήριξης με εξειδικευμένο εκπαιδευτικό για κάθε μαθητή.
0 Σχόλια