Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Ορισμός Αντιδημάρχων, εντεταλμένων συμβούλων στον Δήμο Ελευσίνας

 



    Η Ελευσίνα είναι ο πρώτος από τους δήμους της Δυτικής Αττικής που προχωράει στον ορισμό Αντιδημάρχων, εντεταλμένων συμβούλων μετά από την απόφαση του δημάρχου Γεώργιου Γεωργόπουλου  ως εξής: 


Α. Ορισμό έμμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ελευσίνας, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από τις 02.01.2025 έως 02.01.2026, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες:

1. Τον κ. Τσάμη Γεώργιο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών και του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • i. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και όλων των Τμημάτων που ανήκουν σε αυτή, ήτοι του Λογιστηρίου, τωνΔημοτικών Προσόδων και Περιουσίας, της Ταμειακής Υπηρεσίας, των Δημοπρασιών Δημοσίων Συμβάσεων, των Προμηθειών – Αποθηκών και της Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
  • ii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου.
  • iii. Τον έλεγχο της κανονικής είσπραξης των εσόδων του Δήμου καθώς και των νομίμως βεβαιωμένων χρεών, οφειλών και προστίμων σε βάρος τρίτων.
  • iv. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται.
  • v. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
  • vi. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στην προαναφερθείσα Διεύθυνση και το Αυτοτελές Τμήμα του Εσωτερικού Ελέγχου καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας του.
  • viii. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

2. Τον κ. Κουκουναράκη Παύλο και καθ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • i. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και όλων των Τμημάτων που ανήκουν σε αυτήν ήτοι, των Μελετών, των Έργων Αυτεπιστασίας, των Εγκαταστάσεων και Αδειών Μεταφορών.
  • ii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη της Διεύθυνσης Πολεοδομίας και όλων των Τμημάτων αυτής, ήτοι της Πολεοδομικών και Τοπογραφικών Εφαρμογών, της Έκδοσης Οικοδομικών Αδειών και του Ελέγχου Κατασκευών.
  • iii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Διαφάνειας, Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής.
  • iv. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη θεμάτων διαφάνειας του Δήμου Ελευσίνας,
  • v. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη θεμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου Ελευσίνας,
  • vi. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
  • vii. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται.
  • viii. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στην προαναφερθείσες Διευθύνσεις και τα τμήματα αυτών, καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • ix. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας του.
  • x. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.


3. Τον κ. Τρυπιτσίδη Χρήστο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • i. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας και των Τμημάτων Κοινωνικής Πολιτικής, Εφαρμογών Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Τμήματος Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς.
  • ii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
  • iii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών ως και κάθε υπηρεσιακή μεταβολή (μισθολογική, άσκηση καθηκόντων κ.λ.π.)των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας του.
  • iv. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • v. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις ανωτέρω δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων της ανατίθεται.
  • vi. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας της.
  • vii. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

4. Την κα Κονδύλη Μαρία –Ιωάννα, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών και μεταβιβάζει σε αυτή τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των Τμημάτων Διοικητικού, Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, Δημοτικής Κατάστασης, Ανθρωπίνου Δυναμικού και Μισθοδοσίας.
  • ii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • iii. Την υπογραφή αποφάσεων μεταδημοτεύσεως, εγγραφών, διορθώσεων, συμπληρώσεων δημοτολογίων, Μητρώων Αρρένων, στρατολογικών καταστάσεων, πολιτογραφήσεων, εγγράφων σχετικών με την είσοδο και παραμονή αλλοδαπών στη χώρα μας, ως και την οργάνωση εκλογών.
  • viii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της Διεύθυνσης και των Τμημάτων αρμοδιότητας της.
  • iv. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες, η ευθύνη των οποίων της ανατίθεται.
  • v. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vi. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • vii. Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Δημοτικών Κοινοτήτων Ελευσίνας Μαγούλας για θέματα σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία τους

5. Τον κ. Μπάρδη Μελέτιο, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο στους τομείς αθλητισμού, πολιτισμού, κοινωνικής πολιτικής (Κ.Α.Π.Η) και Προσχολικής Αγωγής.
  • i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των υπηρεσιών που είναι αρμόδια για τους τομείς Κοινωνικής Πολιτικής, Προσχολικής Αγωγής και Πολιτισμού και Αθλητισμού
  • ii. Τη γενική εποπτεία, επίβλεψη και ευθύνη χρήσης και παραχώρησης όλων των χώρων, που διαχειρίζονται οι υπηρεσίες αρμοδιότητας του.
  • iii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά
  • iv. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  • v. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.
  • vi. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vii. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

6. Τον κ. Τσαφαρά Χαράλαμπο, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο στους τομείς του Δημοτικού Ιατρείου, Πάρκου κυκλοφοριακής Αγωγής και των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-.
  • i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των υπηρεσιών που είναι αρμόδια για τους τομείς Δημοτικού Ιατρείου, Πάρκου κυκλοφοριακής Αγωγής και των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων – ΑΙΣΧΥΛΕΙΩΝ-
  • ii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • iii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των ανωτέρω υπηρεσιών, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  • iv. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατίθενται, ως ανωτέρω.
  • v. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vi. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
7. Την κα Χαλκιαδάκη Ειρήνη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πρασίνου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη Τμημάτων Περιβάλλοντος και κυκλικής Οικονομίας, Επέκτασης και Συντήρησης Πρασίνου, που ανήκουν στη Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος και Πρασίνου.
  • ii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών, με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης της, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • iii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της ανωτέρω Διεύθυνσης και Τμημάτων, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται.
  • iv. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω.
  • v. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vi. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Β. Τον ορισμό άμισθων Αντιδημάρχων του Δήμου Ελευσίνας, με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από τις 02.01.2025 έως 02.01.2026, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες, ως εξής:

8. Τον κ. Φιλιππά Πέτρο, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης και του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • i. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη των Τμημάτων, Σχεδιασμού και Εποπτείας Καθαριότητας, Συντήρησης Εγκαταστάσεων και λοιπόν Υποδομών του Δήμου, Κίνησης και Συντήρησης Οχημάτων και λοιπού Μηχανολογικού Εξοπλισμού.
  • ii. Τη γενική εποπτεία, τον έλεγχο και την επίβλεψη του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
  • iii. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • iv. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων της ανωτέρω Διεύθυνσης και Τμημάτων και του Αυτοτελούς Τμήματος, η αρμοδιότητα των οποίων του ανατίθεται
  • v. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που του ανατέθηκαν, ως ανωτέρω
  • vi. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις και του Αυτοτελούς Τμήματος καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • vii. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
9. Τον κ. Ζυμάλη Ιωάννη, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, Δημοτικής Αστυνομίας και Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας, μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • i. Τη γενική ευθύνη λειτουργίας όλων των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας,
  • ii. Την παρακολούθηση και εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μαγούλας,
  • iii. Την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική ενότητα Μαγούλας,
  • iv. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των Τμημάτων Εξυπηρέτησης Πολιτών και Εσωτερικής Ανταπόκρισης της Δημοτικής Ενότητας Ελευσίνας και της Δημοτικής Ενότητας Μαγούλας.
  • v. Τη γενική εποπτεία, έλεγχο και επίβλεψη της Διεύθυνσης Δημοτικής Αστυνομίας και των Τμημάτων αυτής ΄ήτοι, του Τμήματος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και του Τμήματος Αστυνόμευσης, όπως αυτές προβλέπονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2532/τ. Β΄/07-11- 2011) τις τροποποιήσεις αυτού (ΦΕΚ2998/τΒ/1-09-2017, ΦΕΚ5243/τΒ/29-06-2023) όπως ισχύουν.
  • vi. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες των υπηρεσιών ευθύνης του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από τα αυτά.
  • vii. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών ως και κάθε μεταβολή μισθολογική των υπαλλήλων των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα Μαγούλας και των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών,
  • viii. Την υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Μαγούλας,
  • ix. Την παρακολούθηση και υπογραφή των εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων που αφορούν στις προαναφερθείσες Διευθύνσεις καθώς και την υπογραφή εγγράφων που απευθύνονται σε ισότιμες αρχές.
  • x. Την υπογραφή κανονικών, αναρρωτικών και λοιπών αδειών των Υπαλλήλων των ανωτέρω Διευθύνσεων και Τμημάτων, η ευθύνη των οποίων του ανατίθεται,
  • xi. Τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής των πολιτών και την επικύρωση αντιγράφων και φωτοαντιγράφων από τα εις χείρας των πολιτών πρωτοτύπων εγγράφων ή επισήμων εγγράφων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Γ. Τον ορισμό των κατωτέρω δημοτικών συμβούλων ως Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου Ελευσίνας και τους μεταβιβάζουμε, με εξουσιοδότηση υπογραφής, χωρίς αμοιβή, την εποπτεία και τον συντονισμό δράσεων του Δήμου, όπως αναλύονται παρακάτω:

10. Στον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ρουμελιώτη Γεώργιο, τους τομείς Διεθνών Σχέσεων και Τουριστικής Ανάπτυξης και μεταβιβάζει σε αυτόν τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • i. Την προώθηση και ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας με αδελφοποιημένες ή προς αδελφοποίηση πόλεις του εξωτερικού.
  • ii. Την επιμέλεια της διοργάνωσης της υποδοχής φιλοξενίας και ξενάγησης ξένων αντιπροσωπειών.
  • iii. Την τήρηση μητρώων και στοιχείων που αφορούν την υφιστάμενη κατάσταση του τουρισμού στην περιοχή του Δήμου (τουριστικά αξιοθέατα, τουριστικές επιχειρήσεις, τουριστικές υποδομές, στοιχεία απασχόλησης, οικονομικά στοιχεία κ.λπ.).
  • iv. Την παρακολούθηση για την εφαρμογή των σχετικών με τις αρμοδιότητες του, αποφάσεων που εκδίδονται από τα συλλογικά όργανα του Δήμου, ως και την υπογραφή των διαβιβαστικών εγγράφων των ανωτέρω υπηρεσιών που υποβάλλονται, προς έγκριση από αυτά.
  • v. Τον σχεδιασμό και εφαρμογή προγραμμάτων για την ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών, σε συνεργασία με τους τουριστικούς επαγγελματικούς φορείς της περιοχής.
  • vi. Την πραγματοποίηση προγραμμάτων τουριστικής προβολής της περιοχής του Δήμου (π.χ. παραγωγή τουριστικού υλικού και εκδόσεις πρακτικών οδηγών για τους ταξιδιώτες, συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού, δημιουργία δικτύων επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες περιοχές εντός και εκτός της χώρας κ.λπ.).
  • vii. Στον ανωτέρω Δημοτικό Σύμβουλο, αναθέτουμε την υπογραφή «ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ» σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 εγγράφων σχετικών με τους τομείς ευθύνης και εποπτείας της – πλην χρηματικών ενταλμάτων.
11. Στην Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλο κα Βέζου Ευαγγελία, τον Τομέα (Γραφείο) Αστικής Πανίδας, έχει την ευθύνη προστασίας και φροντίδας των αδέσποτων ζώων, στην οποία μεταβιβάζουμε καθ’ ύλη, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
  • i. Του τομέα (Γραφείου ) Αστικής Πανίδας που έχει την πλήρη ευθύνη προστασίας και φροντίδας των αδέσποτων ζώων όπως αυτές προβλέπονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΦΕΚ 2532/τ. Β΄/07-11- 2011) και τις τροποποιήσεις αυτού (ΦΕΚ2998/τΒ/1-09-2017, ΦΕΚ5243/τΒ/29-06-2023) όπως ισχύουν.
  • ii. Στην ανωτέρω Δημοτική Σύμβουλο, αναθέτουμε την υπογραφή «ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ» σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3463/2006 εγγράφων σχετικών με τους τομείς ευθύνης και εποπτείας της – πλην χρηματικών ενταλμάτων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια