Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Κείμενο ενάντια στις συγχωνεύσεις τμημάτων του 25ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου

 


 


 Οι γονείς & οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών του 25 ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου, εκφράζουμε την κατηγορηματική μας αντίθεση και στεκόμαστε απέναντι σε κάθε προσπάθεια υποβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και των συνθηκών μάθησης όλων των μαθητών/τριών, όπως αυτή που έλαβε χώρα στο σχολείο μας με τη συγχώνευση της Α’ Τάξης. 

 Ενώ με τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους υπήρχαν όλες οι προϋποθέσεις που ορίζει η εκπαιδευτική νομοθεσία για τη λειτουργία δύο τμημάτων στην Α τάξη, το ΥΠΑΙΘΑ, σε μια πρωτόγνωρη κίνηση και ερμηνεύοντας κατά το δοκούν το νόμο, αποφάσισε, με την έναρξη του νέου σχολικού έτους, εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων - μια από αυτές και στο σχολείο μας- χωρίς να προβάλει καμία εκπαιδευτική – επιστημονική τεκμηρίωση. Δημιουργήθηκε έτσι μια τάξη με 25 μαθητές, παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι στην τάξη αυτή υπάρχουν και μαθητές με γνωματεύσεις από το ΚΕΔΑΣΥ, που έχουν ανάγκη παράλληλης στήριξης! Με την απόφαση του αυτή το υπουργείο όχι μόνο υποβαθμίζει τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές/τριες, αλλά κυρίως αποστερεί από τους μαθητές/τριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες την ισότιμη ένταξή και κοινωνικοποίησή τους στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στην γνώση. 

 Το σημαντικότερο βέβαια είναι ότι στο όνομα του ¨εξορθολογισμού¨ όπως διατείνεται το υπουργείο εξυφαίνεται μια νέα αντιπαιδαγωγική και αντιεκπαιδευτική συνθήκη που επιχειρεί να ναρκοθετήσει τη λειτουργία των σχολείων. Ακριβώς γι’ αυτό παρά τον ¨ εξορθολογισμό¨ συνεχίζουν να υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, πράγμα αντιφατικό, όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό. 

Καταγγέλουμε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης,  να διατάξουν συγχωνεύσεις. 

Αντί ο στόχος του Υπουργείου Παιδείας να είναι η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα και η ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου, διατάσσει την συγχώνευση τμημάτων με μελλοντικό αποκλειστικό σκοπό, όπως φαίνεται, την οριστική διακοπή λειτουργίας ολόκληρων σχολικών μονάδων και την μετακίνηση μαθητών. Επιπλέον , αμφισβητεί το δικαίωμα των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες να λαμβάνουν την απαραίτητη στήριξη, καθώς δεν λαμβάνονται υπόψη οι γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ, ως κριτήριο για την κατάτμηση των τμημάτων, ενώ προβλέπεται 1 μόνο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης ανά τμήμα! 

Δεν ανεχόμαστε να στοιβάζονται τα παιδιά μας σαν τα σακιά , γιατί έτσι αντιμετωπίζονται , σε ακατάλληλες αίθουσες στις ήδη υποβαθμισμένες κτηριακά σχολικές μονάδες που μόνο παιδαγωγικό κλίμα δεν εμπνέουν.

 Δεν ανεχόμαστε να αντιμετωπίζονται τα παιδιά μας ως αριθμοί ή «κουκιά» που τα μετράνε κι αν δεν βγουν, τα ¨μαγειρεύουν¨ ανάλογα! 

Δεν ανεχόμαστε να αντιμετωπίζονται οι δάσκαλοι /δασκάλες των παιδιών μας ως κόστος που πρέπει να περικοπεί για να εξοικονομηθούν πόροι! 

Για τους παραπάνω λόγους , ανακοινώνουμε αποχή των παιδιών μας από την πρώτη διδακτική ώρα στις 14/11/24 , και κινητοποίηση-διαμαρτυρία γονέων και μαθητών έξω από το σχολείο.









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια