Ticker

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών : Η γέφυρα Βαρυμπόμπης πρέπει να κατεδαφιστεί ή ανασκευαστεί!

 


Η γέφυρα της Βαρυπόμπης είναι μία γερασμένη υποδομή και μάλιστα μετά από σχετικές μελέτες, έχουν καταγραφεί δομικά ζητήματα που επηρεάζουν την υγεία της γέφυρας,  δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος κατά τις σημερινές ανακοινώσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Όπως διαβεβαίωσε ο κ. Ταχιάος, η γέφυρα της Βαρυμπόμπης δεν είναι μια υποδομή επικίνδυνη να πέσει, ωστόσο πρέπει άμεσα να δρομολογηθούν παρεμβάσεις, καθώς βούληση της ηγεσίας του Υπουργείου είναι να προχωρήσει άμεσα στα όσα απαιτούνται και να δοθεί οριστική λύση. «Η γέφυρα θα πρέπει να ανακατασκευαστεί  ή να κατεδαφιστεί  ανεξαρτήτως από το εάν μπουν διόδια». Για το θέμα των διοδίων στη Βαρυμπόμπη επίσης, δήλωσε ότι είναι ένα θέμα που πρέπει να συζητηθεί με τη νέα δημοτική αρχή.

Για το θέμα αυτό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εκτιμά πως το 2024, θα ξεκινήσει εκ νέου τη διαβούλευση με τους νεοεκλεγέντες, όπως προέκυψαν από τις αυτοδιοικητικές εκλογές, τοπικούς άρχοντες, ώστε να υπάρξει μια οριστική λύση. 

Σημειώνεται πως η σύμβαση παραχώρησης της εταιρείας «Νέα Οδός», η οποία διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, λήγει το 2038 και έως τότε και για κάθε χρόνο το ελληνικό δημόσιο, εν προκειμένω το Υπουργείο, καταβάλει το ποσό των 25 εκατομμυρίων ετησίως στην παραχωρησιούχο εταιρεία για διαφυγόντα κέρδη, λόγω της μη συμμόρφωσης με τα όσα προέβλεπε η σύμβαση για την ύπαρξη σταθμών διοδίων.

Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι πρόκειται για πλευρικά διόδια και όχι μετωπικά. Αυτό σημαίνει ότι οι οδηγοί που κινούνται επί του Κηφισού και κατόπιν της εθνικής ότι δεν επιβαρύνονται και πως τα πλευρικά διόδια αφορούν αυτούς που εισέρχονται ή εξέρχονται από τον αυτοκινητόδρομο. Πριν από μερικές ημέρες υπήρξε απόφαση του υπουργείου ΥΠΟΜΕ για την κάλυψη από την απώλεια των διοδίων για το φετινό έτος.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια